niedziela, 7 października 2012

Klub Kota Jasna 8 zaprasza do konkursu!


Klub Kota Jasna 8 zaprasza do konkursu Zabawy z psem:)

Z naszej ferajny będzie startował Fred, który już nie może doczekać się śniegu i zabawy typu "Gdzie jest Fred?!". 

Fred uwielbia śnieg, mróz i wielkie zaspy. Oto zdjęcie, które wytypowałam do konkursu:

Zrobiłam je podczas jednego z zimowych spacerów. Fred chował głowę w zaspę i udawał, że go nie ma;)

Również w konkursie weźmie udział Dżakar:) Dżakar to niepokorny husky, którym zajmowałam się kiedyś, mieszkając jeszcze nad morzem. Jakie zabawy lubi, widać na zdjęciu hihi:)

  Zachęcam Was do głosowania na naszą ferajnę:)))



6 komentarzy:

  1. Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)
    Faktycznie Freda wcale nie widać :-))))
    Dżakar normalnie chciał Ci chyba nogę odgryźć :-)
    Wysłałam maila...

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę o cynk, jak ankieta ana blogu ruszy, bo ja to zapominalska jestem ;)
    a Fred, którego WCALE nie widać genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Dżakar fajny :)
    a Fred to nawet do budy lubi się schowac, że go nie widac ;) hehe
    Pozdrawiamy...

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, ten Dżakar podobny do mojej Saby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice post really ! I apperciate your blog Thanks for sharing,keep sharing more blogs.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu kliknąłeś!