poniedziałek, 12 marca 2012

Wyniki candy.

Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w moim pierwszym, powitalnym candy!
Z wielką przyjemnością cukierasy podarowałabym Wam wszystkim. Niestety...
zwycięzca jest tylko jeden:(
Ewentualnie dwóch, jeżeli pierwszy nie będzie miał kota. Wówczas kocia myszka
powędruje do innego szczęśliwca.

A więc, wygranym numerem jest:



Szybko liczymy komentarze i.... nr. 21 
jest:


Nie wiem czy Tynka posiada kota, na blogu widziałam jedynie psy:) Proszę o taką informację na skrzynkę, oczywiście wraz z adresem do wysyłki:)
Gratuluję serdecznie!

4 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziekuję za miłą zabawę,

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Dakola ależ się cieszę! :) moje jedno z pierwszych candy w jakim brałam udział i od razu wygrana! ...pieski mam, kota nie, tzn mam ;) ale ten "w głowie" się nie liczy, więc cieszę się, że ktoś otrzyma myszkę dla swojego ulubieńca :) pozdrawiam! i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu kliknąłeś!